Yeniden tasarlandıktan sonra üç milyon insan Snapchat’i bıraktı

79

Snap Inc.‘in öngördüğü kesintinin kanıtı , Snapchat uygulamasının yeniden tasarımıyla birlikte geliyor
Snapchat’ın kullanıcı tabanı, ikinci çeyrekte günlük üç milyon aktif kullanıcı tarafından düştü.
Şirket en son finansal sonuçları 7 Ağustos’ta paylaştı ve gelir artarken, kamera odaklı sosyal ağ kullanıcıları kaybetti.

Snap CEO’su Evan Spiegel, değişimin büyük ölçüde yeniden tasarlamanın ardından tahmin edilen kesintiden kaynaklandığını söylüyor. Bazı kullanıcılar genellikle uygulamayı daha az sıklıkta açan günlük kullanıcılar arasında sayılıyor ve aylık aktif kullanıcı sayısındaki artışa işaret ediyor. Rakamlar bir önceki çeyreğe göre yüzde 2, 191 milyondan 188 milyona düştü. Ancak Snapchat, geçen yaz bildirilen 173 milyon kullanıcı tarafından %8 oranında önde. Kuzey Amerika’daki günlük kullanıcıların sayısı yılın ilk yarısından bir milyon düştü.

Spiegel, söz konusu kazanımlar sırasında “Uygulamamızın yeniden tasarlanmasını kapsamlı bir şekilde uygulamaya koymamızdan yaklaşık altı ay geçti ve Snapchat’i topluluğumuzun geri bildirimlerine dayanarak yinelemek ve geliştirmek için çok çalışıyoruz” dedi . “Şu anda duyduğumuz en büyük hayal kırıklıklarını ele aldığımızı düşünüyoruz ve şu anda doğru içeriğin daha çok doğru kişilere gösterilmesi gereken muazzam fırsat üzerinde daha fazla ilerleme kaydetmeye hevesliyiz.

Günlük kullanıcıların kaybına rağmen, yeniden tasarlamanın, markaları arkadaşlardan ayıran birkaç yüksek puanı vardır. Snapchat Gösterileri de dahil olmak üzere, Yayıncılardan Hikayeleri izleyen kullanıcıların sayısı, geçen ayın uygulama tarihindeki marka Hikayeleri için en fazla görüntüyü getirerek yüzde 15 büyüdü.

Snapchat’i günlük olarak açan kullanıcı sayısı düşerken, platformda geçirilen ortalama süre 30 dakikadan fazla kaldı. 35 yaşın üstündeki kullanıcılar için saklama, yeniden tasarlamanın hedeflerinden biri olan yüzde sekiz oranında artmıştır.

Snap ayrıca, Android uygulamasını, uygulamanın gelecekte güncellenmesini kolaylaştıracak şekilde tamamen yeniden yazma sürecini sürdürüyor. Yeniden yazılan Android uygulaması beta test aşamasındadır, diyor Speigel, uygulamayı açıp mevcut sürümde bir Snap’i almanın hızını artırıyor.

Şirketin kullanıcı sayısı daha az olsa da, şirketin geliri 2017 yılında yüzde 44, ilk çeyreğe göre yüzde 14 artış gösterdi. Reklamcılıktaki büyüme, reklam gelirlerini artırırken, reklamların daha az ücret almasına olanak tanımıştır.

Finansallar tahmin edilen Wall Street’ten daha iyiydi ve bunu , şirketin %2,3 hissesi için Suudi Prens Alwaleed bin Talal’ın 250 milyon dolarlık bir yatırımı izledi . Kazanç raporu, şirketin halka açılmasından sonra mücadeleleri arasında pozitif olsa da , Bloomberg’den bir rapor şirketin “ormandan çıkmadığını” öne sürüyor .

Yeniden tasarlamayı duyuran ve gerçekte yeni uygulamayı kullanıma sunmanın arasında , Snap , 2017’nin sonunda günlük aktif kullanıcılarda yüzde bir artış gösterdi. Güncelleme gerçekleştikçe, kullanıcı sayısındaki artışa göre, bu rakamlar iki kat artış kaydetti . Salı.

Spiegel, “Güncellenmiş yeniden tasarımla, insanları her gün kişiselleştirilmiş içeriğin sonsuz bir kaydırmasıyla Snapchat’a getiren yakın arkadaş ağımızın gücünü birleştirebildik” dedi. “İçerik sunumumuzun uzun kuyruğunu genişletmek için çok çalışıyoruz ve kişiselleştirmeyi iyileştirmek için sürekli bir ilerleme kaydediyoruz. DAÜ’nün bu çeyrek sonuçlarına rağmen, bunun, ürünümüzün gelecekteki büyümesini desteklemesine yardımcı olacak önemli bir gelişim olduğuna inanıyoruz. ”

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.